Wednesday, March 19, 2008

lovestory part 2

tidak lama selepas itu, aku keliru dengan perasaan sendiri...rasa bodoh yang amat sangat..sedangkan aku sudah berjanji bahwa aku tidak ingin jatuh cinta lagi..

terkejut!! aku tidak sangka yang dia juga menyayangi aku..wahahaha~~~

tapi semua itu mungkin satu penipuan yang dibuat olehnya atau aku hanyalah sebagai pendengar yang bisu dan tuli..

aku dapat tahu yang dia sudah berjanji dengan wanita lain untuk menunggunya..tak sangka setia pula dia..

namun, aku tekad hari ini untuk memadamkan memori mengenainya..

p/s: cerita ini umi hanyalah rekaan semata-mata tida kaitan dengan siapa-siapa yang dekat mahupun jauh..

1 comment:

anonykun said...

http://shw.psyukri.fotopages.com/16110050/buat-ujikaji.html
seeing ur smiling photos shed my tears..i miss u lot..